Loading...
ANALIZY SIECI

Już blisko 100 tys. komentarzy nt. #Adamowicz. Ogromna rola social mediów

Tragicznie zakończony finał WOŚP w Gdańsku zaowocował  ogromną aktywnością internautów. Już od pierwszych minut po godz. 20:00 w niedzielę lawinowo rosła liczba komentarzy w sieci – osiągając do tej pory liczbę około 93 tys.

Atak nożownika na prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza wywołał potężne zaangażowanie internautów w Polsce. Do tej pory ukazało się aż 93 tys. komentarzy na temat tragicznych wydarzeń. Najwięcej, bo ponad 76 tys. powstało na Facebooku. Ponad 10 tys. komentarzy powstało z kolei na Twitterze, ponad 1100 na Youtube, ponad 2200 na Instagramie. Największa ich liczba powstała w niedzielę w przedziale czasowym 21:00 – 22:00 – ponad 19 tys. komentarzy.

Oto lista sieciowych profili, które zyskały największe zasięgi odbiorców w informowaniu o wydarzeniach w Gdańsku. Z mediów największy udział mają profile: TVN24 (ponad 2,3 mln zasięgu), Onet (523 tys. zasięgu), TVP Info (473 tys. zasięgu) czy naTemat.pl (433 tys. zasięgu).

Ranking pokazuje także profile „Grzegorz Czeczot” oraz „Plumar” – to Youtubowe konta, na których zamieszczone zostały nagrania z ataku nożownika w Gdańsku. Każde z nich już teraz wygenerowało około 1 mln zasięgu w sieci. To doskonały dowód na znaczenie mediów społecznościowych w dzisiejszym świecie – szereg wydarzeń z wczorajszego tragicznego finału WOŚP w znakomitej części mogliśmy śledzić dzięki relacjom m.in. na Twitterze.

Wpisy o największej liczbie odsłon w sieci:

TVN24 – ponad 365 tys. odsłon.

Onet – ponad 266 tys. odsłon.

Trójmiasto.pl – ponad 197 tys. odsłon.

Dane: unamo.com

fot. facebook.com/Pawel.Adamowicz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *