Loading...
ANALIZY SIECI

#MuremzaOwsiakiem: ponad 134 tys. komentarzy, nawet 35 mln odsłon

#MuremzaOwsiakiem stała się jedną z najbardziej widocznych akcji ostatnich dni. Od momentu jej rozpoczęcia (mniej więcej od połowy poniedziałku), w polskim internecie pojawiło się ponad 134 tys. wzmianek z głównym hashtagiem.

Akcja ma związek oczywiście z rezygnacją Jerzego Owsiaka z funkcji szefa WOŚP. W jej ramach m.in. celebryci czy politycy apelują o pozostanie szefa WOŚP w dotychczasowej roli.

Kto ma największą rolę w promowaniu hashtaga w sieci?

Największe zasięgi wygenerowały społecznościowe profile TVN24 na Facebooku i Twitterze – łącznie ponad 5,6 mln zasięgu. Na trzecim miejscu znalazł się film umieszczony na Facebooku Agnieszki Chylińskiej – ponad 1,1 mln zasięgu, nieco niżej znalazł się wpis blogerki na Instagramie Maffashion – prawie 900 tys. zasięgu. W pierwszej 10. znalazły się także profile m.in. Barbary Kurdej-Szatan czy Małgorzaty Rozenek.

Zdecydowaną przewagę w komentowaniu akcji mają kobiety. Np. we wtorek zamieściły ponad 3 razy więcej komentarzy w ramach akcji niż mężczyźni.

Jak wygląda chmura słów towarzyszących akcji?

Łączny potencjał wpływu jest liczony na około 35 mln odsłon w polskich social mediach (od poniedziałku do czwartku).

Dane: unamo.com

fot. pixabay.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *